Bij LINAK begrijpen wij heel goed waarom een beddenfabrikant het belangrijk vindt om klanten iets te bieden wat zijn merk tot uitdrukking brengt. Daarom hebben wij het gemakkelijk gemaakt om merkzichtbaarheid te creëren bij de klant.
Hoewel de handbediening HC40 van LINAK® al uniek is, hebben wij een reeks aanpasbare opties ontwikkeld waarmee u uw uitvoering kunt aanpassen en een merkontwerp van uw keuze kunt toevoegen. Zelfs als een eindgebruiker onder zijn of haar bed zou kijken, wat hij eigenlijk nooit doet, om het LINAK systeem te bekijken, weten wij dat deze in ieder geval de handbediening zal zien! Daarom willen wij dat zij het merk van uw voorkeur zullen zien!
In hun dagelijkse gebruik van het bed zullen zij het comfort dat zij ervaren, associëren met het merk van uw keuze!
Laat uw merk zien waar de mensen het kunnen zien
Zoals de meeste andere handbedieningen van LINAK, kan de HC40 uw bedrijfsidentiteit – uw logo of naam – uitdragen op het batterijdeksel of in het display – of beide. Het batterijdeksel evenals de achterzijde kunnen in overeenstemming met uw visuele bedrijfsidentiteit worden aangepast met een andere kleur. Ook kan een uniek patroon – strepen of punten – worden toegevoegd dat gelieerd is aan een specifiek merk. Het merk - het eerste wat je ziet!
Kort gezegd kunt u:
- Een logo en/of merknaam toevoegen
- Op het batterijdeksel en de achterzijde kleuren en patroon wijzigen
Uw eigen displaytekst op het scherm weergeven
De HC40-serie is een van de eerste families van LINAK® handbedieningen met een kleurendisplay, en de Advanced-edities van HC40 FRAME™ en HC40 TWIST™ bieden diverse nieuwe opties voor aanpassing. Het gaat niet alleen om de onmiddellijke merkzichtbaarheid aan de buitenkant – het gaat ook om software, waarmee de promotie van uw merk wordt versterkt. In feite kunt u, met het HC40-scherm, het merklogo van uw voorkeur weergeven in heldere kleuren en daarmee een onmiddellijke merkzichtbaarheid creëren vanaf het moment dat de gebruiker de handbediening opstart.
Geef de gebruiker persoonlijke berichten
Een andere optie van de Advanced-editie van de HC40 is het creëren van berichtteksten. U hoeft alleen maar te besluiten hoe vaak deze aan de gebruiker moeten worden getoond. Stel u voor dat de gebruiker in het display van uw handbediening wordt begroet met ‘Good morning, Joeri’ of ‘Have a nice day, Marijke!’. Dit zijn voorbeelden van standaardberichten, gevolgd door een naam. Stel u eens voor dat u dat kunt veranderen in de slagzin van uw huidige campagne of in een slogan die wordt geassocieerd met een specifiek bedmerk. Dit is directe merkzichtbaarheid in de handen van de gebruiker, en een waarlijk unieke en persoonlijke ervaring voor hem of haar.
De wauw-factor in winkels!
Stel u de wauw-factor voor wanneer een winkelier aan een klant de HC40 toont. Zij pakken deze op en op het scherm staat: Have a nice day, Joeri! Deze ervaring geeft de klant een gevoel van een mooi afgewerkt product met als hoeksteen de aandacht voor detail.
Vóór de ontmoeting heeft de verkoper de HC40 teruggezet naar de standaardinstelling en daarna de klant van de naam ingevoerd. Terugzetten naar de fabrieksinstelling is gemakkelijk te vinden. De verkoper hoeft maar een paar keer te klikken om de handbediening terug te zetten naar de fabrieksinstelling en gereed te maken voor de volgende klant.
Als u meer wilt weten over de HC40, ga dan naar de pagina ‘HC40 – Ontworpen met u in gedachten’ of neem contact op met het kantoor van LINAK® in uw regio.